Saturday, 6 July 2013

BAZAAR RAMADHAN TAK BOLEH, PROJEK BABI 100JUTA BOLEH PULAK?

Tahniah BTMW ucapkan kepada semua pengundi PR yang memilih pakatan baru-baru ni. Inilah salah kerajaan Barisan Nasional yang terlalu kolot mempertahankan maruah agama Islam dan bangsanya.

Rupa-rupanya pengundi lebih sayangkan projek babi 100juta daripada nak buka bazaar ramadhan. Yang best tu baru hantar permohonan nak buka bazaar, tapi awal2 lagi dah kena reject.

Dah la kena reject, siap bagi amaran lagi. Mungkin ada yang lupa sebab bazaar ramadhan ni la yang merancakkan ekonomi orang melayu kita. Itu pun bukan melayu je yang dapat untung, pembekal barangan asas pun turut sama merasa.

Tapi apakan daya, cina cauvinis tak boleh tengok orang melayu untung lebih sikit. Sudahla bangsanya sendiri tikam belakang, kena tikam lagi dengan parasit cauvinis yang tak kenang budi.

Khalid boleh teruskan tidur macam biasa, tak ada masalah yang berlaku. itu belum lagi kita cerita pasal pemberian tanah yayasan selangor untuk cauvinis lagi. haiyoooo.... manyak hal ma.. tidur la khalid oiii..

BTMW harap kerajaan BN lupakan jela semua projek mega untuk pembangunan negara, tumpukan lebih pada projek BABI sebab itu yang pengundi mahu. NAHHHHH! AMBIK KAU!! MAKAN LA BABI TU!

No comments:

Post a Comment