Wednesday, 26 June 2013

Rakyat Selangor Mahu Projek BABI 100 Juta?!


kes perbicaraan saman Ahli Parlimen Seputeh terhadap Utusan Malaysia panas apabila Teresa Kok mengakui bahawa kerajaan PR selangor telah membincangkan projek ternakan BABI yang bernilai RM 100 juta.

Wahh! Ini rupanya yang rakyat negeri Selangor mahukan. Konsep sama rata yang diperjuangkan pakatan haprak ni di adaptasi dengan pemberian BABI bernilai RM100 juta. bukan projek kecik anak ni beb. Aku nak tanya, berapa banyak dah masjid dan surau yang Khalid tidur ni dah buat? kenapa binatang haram BABI tu juga yang kau nak buat?

belum reda bab tu, si Kok ni juga mengaku bahawa kerajaan selangor ada membincangkan untuk membuka kuota sebanyak 10% agar membenarkan pelajar bukan bumiputera melanjutkan pelajaran di UiTM.  aku tak faham la apa masalah pengundi di Selangor ni. kenapa bengap sangap, apa korang tak sedar ke perkara ni semua. Inikah hak kebebasan yang rakyat di selangor mahukan? totok PAS tu tak payah nak hurai lebih la, puak totok memang sanggup gadai agama demi perjuangan politik sampah. sedangkan kalimah Allah pun sanggup mereka gadai, inikan pula BABI kok.

Itu tak masuk bab JAIS yang menyalurkan peruntukan kepada orang bukan Islam. Memang baguslah Selangor ni, orang Islam bayar zakat tapi hasil kutipan dikongsi semua termasuk bukan Islam. Konsep sama rata ini rupanya yang rakyat di Selangor mahukan. Lepas ni tak pelik la kalau gereja lagi besar dari masjid, atau mungkin berhala BABI terbesar di ASIA berada di Selangor.

OPEN HOUSE RAYA NEGERI SELANGOR MAKAN BABI LA LEPAS NI YEE?

BACA LAGI KLIK SINI

No comments:

Post a Comment