Friday, 21 June 2013

NAHH!! AMBIK KAU!! MENTERI WILAYAH SELAMBER GEGAR PADANG MERBOK?!

Gua macam tak percaya bila dapat info Menteri Wilayah YB Ku Nan nak turun padang merbok.

Apa yang gua sangka tu memang betul! Tunggu punya tunggu sekali Ku Nan sampai. Dalam kepala gua ni masa Ku Nan nak turun gua harap sangat Ku Nan balun puak spender ni.

Memang harapan gua menjadi kenyataan. Memang steady bila seorang menteri yang bertanggungjawab menjaga kebajikan warga wilayah dengan selamber je turun.

Terkejut beruk puak2 spender bontot ni, memang terbaik la YB! Gua happy gila bila dengar Ku Nan cakap "kita akan buat laporan polis jika penganjur tetap bertegas mahu berkumpul di sini".

Masa Ku Nan sampai tu berduyun-duyun cacai PR datang dekat, gua usha juga kot la ada leader cacai ni. Puihhhhhh!! Haram tak nampak, menteri BN ni jugak la yang prihatin turun tengok rakyatnya. Geng taik ni ada la nk spin bukan2 tu, lu orang ready je nak balun balik!

Ku Nan sempat juga berjumpa dengan polis & penguatkuasa yang bertugas, Ku Nan cakap kesian kena bertugas masa keadaan jerebu. Haishhhh memang bangsat la puak bontot spender ni.

Tapi yang best tu ramai jugak la geng spender bontot yang mungkin ada akal sikit boleh datang senyum bersalam berbual dengan Ku Nan. Mungkin diorg ni terharu bila Menteri turun, yela nak tunggu bang non turun? Main bontot jela mamat tu tau.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!
AMACAM?? MASSIVE RESPECT 4 KU NAN!

No comments:

Post a Comment